Ang. Den nya livsstilen

Det går sådär med att vara nyttig.
Jag gick ut starkt första veckan då jag ystert bytte kolhydraterna mot quinoa, frukt och proteinshakes. Sen blev det helg och då ska man ju unna sig lite, och vips så var man tillbaka i gamla vanor. Och senaste helgen i GBG innebar som ni förstår heller inget undantag.

Men med tanke på att jag ökat min träningsfrekvens kan jag ju faktiskt stoppa i mig en hel del. Idag sprang jag 5 km innan frukost och cyklade sedan de 12 km till jobbet. På vägen hem stannade jag på Clas Ohlson och införskaffade ett dubbelt våffeljärn. Det är ju trots allt våffeldagen idag...

Nu sitter jag i soffan och är äckelmätt av all grädde, sylt och smet - toppat vetelängd och stooor bit kladdkaka. Tror det får bli lite löpning även imorgon bitti (och hoppas på en nytändning med det där nyttiga tänket).

Kommentarer
Postat av: frida

men det här är ju fruktnasvärt! det har varit våffeldagen idag och jag har inte uppmärksammat det. sent ska jag förlåta mig själv för detta.

2009-03-25 @ 22:48:56
URL: http://froys.blogg.se/
Postat av: Matterask

träna inte ihjäl dig hörru

2009-03-26 @ 11:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0