Damn deal done

83,7 kg stannade vågen på och får väl ses som ett gott resultat. Doktor Frida hävdar att det mest är fråga om vätskeförlust, men med tanke på att jag ätit nyttigare, hållit mig borta från ölen och hållt igång mer än två timmar om dagen och hela tiden fyllt på med vätska så anser jag mig faktiskt ha fått bort lite skit. Om inte annat så känns det iallafall bättre nu.

Ska ta och fortsätta på den nyttiga linjen ett tag tänkte jag, borträknat det kommande veckoslutet i New York då det ska svullas i massor - jag har redan börjat kolla in menyer, haha. Slurp!

Kommentarer
Postat av: Ricky

LLLLYYYYXXXXX LLIIIRRRAAAARRRREEE !!!!!!!!!!

2009-11-03 @ 08:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0