Go west young man

Jag kanske inte är så himla ung längre, men som tur är går åldern och stigande tillgångar hand i hand. Ibland inte helt välförtjänt dock. Hursomhelst, så har Shots and motion nu bokat in sig på ett flyg till Kalifornien den 10 juni där vi ska färdigställa vår platta, som vi börjar spela in i april. Grunderna ska läggas i Stockholm och sen drar vi västerut för att göra påläggen. Det blir givetvis även en inspirationsresa och hoppas även fixa något showcase/gig i LA.

Jag siktar på att boka in oss på klassiska Saharan Motor Hotel. Jag bodde där några nätter 1998 och tyckte som 18-åring att det var ganska flott att ligga i poolen och spana ut på Sunset Blvd. Måste återupplevas helt enkelt. Nedanstående video med Transplants är inspelad på hotellet och ni fattar väl att det är ett ganska coolt ställe när självaste Tim Armstrong väljer att hänga där. :-)



Mina bandkollegor drar hem den 20 juni, men själv stannar jag kvar och inväntar Frida för en roadtrip innan vi tillsammans återvänder till Sverige den 10 juli. Det kommer att bli lattjo!


Så där nöjd hoppas jag bli även denna sommar.

Kommentarer
Postat av: Martin

Jääävligt 80's hårdrock att spela in i studios i olika världsdelar. :)

2008-12-27 @ 19:42:30
URL: http://hellvis.blogg.se/
Postat av: Berra

Japp! Vem vet, vi kanske återvänder till Sverige i bandanas och pudelfrillor.

2008-12-28 @ 11:40:21
Postat av: Berra

Och så kanske vi döper om oss till Shotz N' Mötion.

2008-12-28 @ 11:53:58
Postat av: Sandra

Haha, ja gör det!

2008-12-28 @ 19:46:28
URL: http://barfota.blogspot.com
Postat av: stoffe

Fatta !



Jag valde tvärflöjt istället för gitarr när vi fick välja musik i skolan.



Efter 1 år på tvärflöjten så hängde det mellan trummor eller dragspel.



.... du vet vad jag valde...dragspel #%& !!!!

2008-12-28 @ 19:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0